قیمت به روز نقاشی ساختمان چقدره؟
قیمت نقاشیِ ساده‌ی ساختمان به ازای هر متر مربع بین 10 تا 35 هزار تومان متغیره. این تفاوت قیمت وابسته به نوع رنگی است که انتخاب می‌کنین و البته زیرسازی کار. برای آشنایی با قیمت روز نقاشی ساختمان با انواع رنگ‌های روغن، پلاستیک، اکریلیک، مولتی کالر و … روی لینک زیر کلیک کنین:
اما دقت داشته باشین که قیمت‌گیری بصورت متری معایب زیادی داره، ما این قیمت‌ها رو ارائه میدیم تا شما با حدود هزینه‌ای که برای نقاشی ساختمان نیازه آشنا بشین. اماااا نکته خیلی خیلی مهمتر این هست که برای عقد قرارداد اصلاً نباید قیمت متری بگیرین!!!
چون قیمت متری خیلی جای تغییر داره. مثلاً ممکنه یک نقاش به شما قیمت بده و بگه رنگ اکریلیک متری 20,000 تومان کار میکنه، نقاش دیگری هم بهتون قیمت 18,000 تومان رو اعلام کنه. و شما به دلیل همین اختلاف قیمت نقاش دوم رو که قیمت ارزان‌تری گفته انتخاب می‌کنین. اما بعد از اینکه کار تمام شد اون فردی که بهتون قیمت 18,000 تومانی داده فاکتوری 3 میلیون تومانی بهتون میده، در صورتیکه حتی با احتساب متری 20 هزار تومان کار نهایی ارزان‌تر از 3 میلیون تومان میشد!!
از نقاش میپرسین چی شد؟ چرا قیمت زیادتر از قیمت متری که با هم توافق کردیم دراومد؟ نقاش هم احتمالاً یکی از پاسخ‌های زیر رو بهتون میگه:
چون برای رنگ آمیزی گچ‌بری سقف و ابزارها هزینه‌ی جداگانه‌ای لازمه!
چون قیمتی که دادم بر اساس 2 دست رنگ بوده ولی شما خواستین که یک دست اضافه‌تر رنگ کنم!
چون شما عجله داشتین و من مجبور شدم یک نفر کارگر استخدام کنم که هزینه‌ها رو بیشتر کرد!
چون دیوار اتاق خوابتون زیرسازی داغونی داشت و مجبور شدم برای اونجا کار اضافه‌تری انجام بدم!
چون هزینه حمل و نقل در قیمت متری که توافق کردیم نیومده بود! و …
خلاصه ممکنه کلی با این نوع از دلایل برای افزایش قیمت نهایی مواجه بشین و اون موقع کاری هم از دستتون بر نمیاد!
پس چطور برای قیمت نقاشی ساختمان قیمت بگیریم که سرمون کلاه نره؟
راه‌حل ما اینه که از نقاش بخواهید بهتون قیمت مقطوع یا قیمت تمام شده رو اعلام کنه. یعنی نقاش باید بیاد از محل پروژه بازدید کنه و بعد بهتون قیمت تمام شده‌ی پروژه رو در یک برند خاص از رنگ مورد نظرتون اعلام کنه
دستمزد نقاشی ساختمان چقدره؟
حدود 40 تا 60 درصد قیمت اعلام شده برای نقاشی ساختمان به ازای هر متر مربع مربوط به دستمزد نقاش هست.
خب بعد از بررسی موضوعات جدیِ قیمتی، وقتشه بریم تفریح … بریم چند تا طرح مدرن و متنوع نقاشی آپارتمان و ساختمان رو ببینیم یکم سرحال شیم…
نقاشی و رنگ‌آمیزی فضای داخلی ساختمان‌ها و خانه‌ها کاملا به سلیقه صاحب‌خانه بستگی داره، تصویر بالا یک اتاق خواب رو نشونمون می‌ده که دیوار با توجه به وسایل اتاق، نقاشی شده تا همه چیز با هم همخونی داشته باشن، با یک کم خلاقیت میشه یک دیوار ساده رو به شکل خارق‌العاده‌ای طراحی کرد.
در این عکس ما روش‌های مختلفی از نقاشی رو می‌بینیم که خیلی جذاب به نظر می‌رسن؛ شابلون‌های نقاشی برای طراحی دیوار بسیار کاربرد دارن. شما با استفاده از یک اسفنج ساده خیلی راحت می‌تونید به یک طراح تبدیل بشید و دیوارهای خونتون رو طراحی کنید.
نقاشی ساختمان با شابلون
این تصویر، نقاشی با شابلون رو بهمون نشون داده که چه جوری می‌تونیم با استفاده از اون‌ها دیوارهای خونه یا ساختمان‌ها رو طراحی کنیم.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش