نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک - رحیمعلی قلی زاده - تهران پاینتر

استفاده از رنگ پلاستیک برای نقاشی ساختمان دارای برخی مزایا و معایب است که در ادامه آنها را توضیح خواهیم داد. در زمینه انواع رنگ آمیزی ها دو نوع رنگ روغنی و پلاستیک بیشتر از سایر رنگ ها مورد توجه قرار گرفته اند . که در این دو مقوله هم استفاده از رنگ های پلاستیک در دنیای نقاشی ساختمان مطرح تر است و به لحاظ مزایای بیشتر و راحتی استفاده ای که دارد مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است. نقاشان ساختمان بیشتر از رنگ پلاستیک استفاده میکنند. و پیشنهادشان برای کسانی که میخواهند رنگ آمیزی انجام بدهند نیز همین است.چرا که راحتی کار با این نوع رنگ یعنی نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک از انواع رنگ های دیگر بیشتر است.

البته باید بگوییم که این رنگ ها به شکل ها ی مختلف و با ابزار آلات مختلف نقاشی ساختمان پیاده سازی می شوند و ترکیب شدن رنگ های متفاوت و استفاده از ابزار آلات خاص برای زیبا سازی رنگ آمیزی به سلیقه ی افرادی دارد که میخواهند در آن فضا زندگی کرده و از آن استفاده کنند. برخی از افراد فکر میکنند که همه میتوانند رنگ ها را برای آماده کردن جهت رنگ آمیزی با هم مخلوط کنند این در صورتی است که این طرز فکر کاملا اشتباه بوده و ترکیب کردن رنگ نیاز به تخصص خاص خود دارد که فقط کسانی این تخصص را دارند که حرفه شان رنگ آمیزی ساختمان است .

رنگ پلاستیک چگونه ساخته می شود

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که اصول تهیه رنگ پلاستیک چیست و چگونه تهیه می شود، در این مورد باید بگوییم ذرات معلق رنگ در آب که با نوعی چسب با هم ترکیب می شوند تشکیل رنگ پلاستیک را می دهند.که در صنعت رنگ آمیزی و ناشی ساختمان با رنگ پلاستیک توانسته است جایگاهی بسیار ویزه داشته باشد. برای دسته بندی رنگ های پلاستیک باید بگوییم که این رنگ ها بر دو نوع تقسیم بندی می شوند، رنگ پلاستیک مات و نیم پلاستیک مات که هر کدام را در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد.

تهران پاینتر

از معایب نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک این نکته را میتوان متذکر  شد که اگر این نوع رنگ با قلم مو بر روی دیوار زده شود جا و رد قلم مو بر روی دیوار میماند و ظاهر جالبی نمیشود بنابراین اکثر کسانی که میخواهند منزل و یا محل کارشان را رنگ آمیزی کنند ترجیح میدهند که رنگ پلاستیک را با سایر لوازم رنگ آمیزی مانند غلتک های خاص رنگ آمیزی انجام دهند که جای قلم مو بر روی رنگ ها باقی نماند. البته اگر رنگ پلاستیک با ابزار و ادوات رنگ آمیزی مثل غلتک و یا سایر لوازم انجام شود بسیار رنگ آمیزی زیبا و شیکی خواهد شد . البته با تمام این اوصاف استفاده از این نوع رنگ یعنی رنگ پلاستیک بیشتر برای استفاده در سقف پیشنهاد می شود. 

گروه ساختمانی قلی زاده - تهران پاینتر تا کنون پروژه های زیادی را برای رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان به انجام رسانده است که در تمامی پروژه های به انجام رسیده توسط این مجموعه رضایت کامل مشتری به طور کامل جلب شده است زیرا این مجموعه بهترین و مرغوب ترین نوع رنگ و همچنین پرسنل کار کشته را به خدمت گرفته است که همگی باعث شده تا رنگ آمیزی به نحو احسن انجام شود.

نقاشی ساختمان از روش های قدیمی برای زیبایی دکوراسیون داخلی محسوب میشود و  این روش حتی با گذشت زمان و پیدایش پوشش های نوین و جدید هنوز نیز طرفداران زیادی دارد و امروزه میتوان اماکن زیادی را یافت که از نقاشی ساختمان برای زیبایی فضای موجود بهره گرفته اند. نقاشی ساختمان به روش های مختلفی انجام میشود که یکی از کاربرد ترین آنها نقاشی ساختمان پلاستیک می باشد. نقاشی ساختمان پلاستیک از روش های رنگ آمیزی مرسوم است که اجرای آن نیز سریع میباشد. سرعت اجرای نقاشی ساختمان پلاستیک روند نقاشی و رنگ آمیزی را تا حد زیادی تسریع کرده و نیازی نیست تا زمان زیادی را برای اتمام آن منتظر بمانید. نقاشی ساختمان پلاستیک از روش های بسیار آسان نیز برای رنگ آمیزی میباشد و نیاز به تخصص چندانی برای انجام آن نیاز نیست. البته هر چند نقاشی ساختمان پلاستیک را باید افراد حرفه ای بر عهده بگیرند اما در صورتیکه نقاش تنها چند پروژه را نیز به انجام رسانده باشد میتواند از پس این نوع رنگ آمیزی نیز بر آید.

نقاشی ساختمان پلاستیک از رنگ آمیزی های ارزان قیمت

یکی از مواردی که  باعث شده تا نقاشی ساختمان پلاستیک کاربرد بسیار زیادی پیدا کند و جزو روش های پر طرفدار قرار بگیرد قیمت پایین آن میباشد که در مقایسه با دیگر روش های نقاشی تعرفه بسیار خوبی را به خود اختصاص داده است. امروزه قیمت رنگ آمیزی ساختمان به یکی از دغذغه های آنها تبدیل شده و به همین دلیل افرادی که قصد دارند تا با هزینه کمی اماکنی با مترارژ بالا را رنگ آمیزی کنند از این روش رنگ آمیزی استفاده میکنند. البته باید به این نکته در کنار ارزان قیمت بودن نقاشی ساختمان پلاستیک توجه داشته باشید که نمیتوان این روش را در تمامی بخش ها و تمامی سطوح استفاده نمود زیرا در صورتیکه چرک الود و کثیف شود امکان تمیز کردن آن وجود ندارد و یا به سختی انجام خواهد. به همین دلیل نیز هست که از نقاشی ساختمان پلاستیک برای رنگ آمیزی سقف استفاده میکنند.

نقاشی ساختمان پلاستیک از روش های رنگ آمیزی بدون بو

نقاشی ساختمان با بوی زیادی که ایجاد میکند مشکلات زیادی برای ساکنین بوجود می آورد و بوی غیر تحمل آن امکان سکونت در منزل را تا اتمام نقاشی نا ممکن و یا سخت میکند. اما نقاشی ساختمان پلاستیک به دلیل بوی کمی که ایجاد میکند و یا در مواردی بدون بو میباشد که خود یک مزیت محسوب میگردد. بی بو بودن بخصوص برای افرادی که به بوی رنگ حساسیت دارند و ممکن است مشکلاتی را در آنها ایجاد کند یک ویژگی محسوب میگردد.

قبل از نقاشی ساختمان پلاستیک باید زیر کاری بخوبی انجام شود

یکی از مواردی که برای نقاشی ساختمان پلاستیک حتما باید مد نظر قرار بگیرد زیر کاری مناسب میباشد. سطحی که قرار است نقاشی ساختمان پلاستیک بر روی ان انجام شود باید به خوبی صاف و یکدست شود و هر گونه بر آمدگی ایجاد شده بر روی سطح میتواند جلوه بدی را بعد از اتمام کار بوجود آورد. یکی از روش هایی که همواره نقاشان ساختمانی برای زیر کاری و زیر سازی قبل از نقاشی ساختمان پلاستیک انجام میدهند سمباده کاری میباشد که این سمباده کاری نیز باید بصورت کاملا دقیق و حرفه ای انجام شود و هیچگونه سهل انگاری رخ ندهد. سمباده کاری مناسب میتواند از پوسته پوسته شدن رنگ بعد از اتمام کار جلوگیری کند که در نقاشی یک مزیت محسوب میگرد

سایت نقاشی ساختمان

کلیک کنید

جست و جو

دسته بندی‌ها

تماس با ما

با ما تماس بگیرید و از مشاورین ما کمک بگیرید.
021-65955011
همه روزه 8-19

ما را دنبال کنید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش